3.7.2013

random pics from the last few days

DSC_0424 kesäasu DSC_0341 DSC_0340 DSC_0344 DSC_0343 DSC_0337 DSC_0336 DSC_0440
 Sekalaisia kuvia parilta viime päivältä siis. Käytiin ajelemassa ensimmäisen kuvan porukan kanssa Porkkalassa päin, ja räpsin sieltä sitten muutamat kuvat. Yöllä ajaminen hyvässä seurassa, pimeydessä ja hiljaisuudessa on ihanaa. Asukuvat on otettu toissapäivänä ja terveisiä sille anonyymille joka ei tykännyt mun paksuista reisistä aion edelleen kuvata niitä :*! 
~ Oona

11 kommenttia:

  1. mä rakastan sun reisiäs ! :----D
    siis itelläni on paksut reidet, mut mä tykkään et ne näyttää paremmilta sortseissa ja farkuissa kuin sellaiset laiheliini jalat (---:
    tykkään sun blogistas paljon, ja oon liittyny lukijakski, mutten kehtaa omalla käyttäjällä kommentoida ylistystä paksuille reisille :----D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha ihanaa että siellä on joku muukin joka tykkää :D! paksut reidet todellakin näyttää paremmalta ;) ja kiitos :)

      Poista
  2. En mäkään tajua, miks joidenki pitää haukkuu jotain " paksuja reisiä"! Eikö siis ihmisillä oo muuta tekemistä, ku vaan tulla toisten blogeihin, ja kertoo HUONOJA puolia toisista. Ne vihaajat vois ruveta miettii HYVIÄ puolia ihmisissä, eikä aina keskittyä HUONOIHIN puoliin! On säälittävää tulla haukkumaan vielä anonyyminä, eikö oo riittävästi pokkaa tulla sanomaan sitä ihan tilillä? Ja sit kuitenkaan kukaan ei sanois samaa päin naamaa! Sanon vielä sen, et ne joiden pitää tulla nimettömänä haukkuu toisia, vois painuu sinne pusikkoon missä ne muutenki asuu! :- * Mut hei Oona heti huomaa et on parantunut bloggaaminen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos :)! ja oon ihan samaa mieltä :D ei vaan mahdu mun pieneen päähäni miks joku oikeesti jaksaa vaivautua kirjottamaan paskaa "paskaan blogiin", kun se että lopettais vaikka sen blogin lukemisen olis paljon tavallaan merkittävämpi juttu kun ei mua negatiiviset mielipiteet mun ulkonäöstä kiinnosta kun itse muodostan mielipiteeni kropastani :D mun kroppahan se kuitenkin on

      Poista
  3. Tota voisinks kysyy et kuinka pitkä oikein olet? :)

    terveisin toinen lyhyt ........

    VastaaPoista
  4. Sullahan on Nikon D5100, eiks nii? :) onks se hyvä kamera? Et haluis vaihtaa sitä jo uuteen vaan oot ihan tyytyväinen tohon sun nykyseen? Kävitkö muuten sil Nikonin ilmaiskursilla, jonka saa kun ostaa kameran?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mä oon ainakin ollu tosi tyytyväinen tohon! Mun mielestä aivan loistava järkkäri :D ja en käyny sillä kursilla koska ne ajankohdat oli huonoja :/ mutta varmasti kannattaa käydä jos semmosen tilaisuuden saa!

      Poista
    2. Kiitti siulle kovasti vastauksesta! :)

      Poista