27.10.2013

sleep in peace

Heipodei rakkaat lukijat!

En tosiaankaan ole ilmoitellut täällä itsestäni paljoakaan, ja syitä tähän on muutamakin. Ensinnäkin kuitenkin pahoitteluni teille SIITÄ ETTÄ en ole ilmoittanut teille hiljaisuudestani mitään. Tämähän on siis mun blogi, eli jos MINÄ haluan pitää taukoa minä myös pidän :D. Ja siihen en valitettavasti kysy teiltä lupaa. 

En koe että mun tarvitsisi sen kummemmin antaa syitä siihen, miksi en ole postaillut. Mutta tällä hetkellä mun kamera ei suostu yhteistyöhön mun koneen kanssa, minkä takia en saa kuvia ladattua koneelle oikeastaan mitenkään. Ollaan siskon kanssa pähkäilty tätä probleemaa jo jonkun aikaa. Tämän takia en siis myöskään pysty kuvaamaan sitä videota, eikä kauheesti innosta kännykälaatu. 

LUPAAN kuitenkin yrittää tässä lähiaikoina käyttää vaikka toista konetta että saisin postailtua tännekin :). 

Stay tuned <3!

11 kommenttia:

  1. Yritätkö siis ladata usb-piuhan kautta kuvia koneelle?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. juu ja tässä imacissa ei oo mitään mihin tunkee pelkkä muistikortti :(

      Poista
    2. Ai, höh. No juu koita toisella koneella ja jos ei silläkään toimi niin osta uus piuha :) se on saattanu mennä jotenki rikko, mulla on käynyt nii monen piuhan kanssa!

      Poista
  2. Vaikutat aika ylimieliseltä tossa... Joo totta kai tää on sun blogi mutta annat semmosen kuvan, että sun lukijat ei kiinnosta sua! Ja sen kyllä huomaa, että et arvosta lukijoitas, koska nykyään sulla on niitä paljo vähemmän. Mutta hyvää jatkoo ja toivottavasti tulevaisuudessa osaat sitten arvostaa muita ihmisiä etkä ajattele vaan omaa napaas:)

    ps. Olisit voinu esim. pyytää sun siskon tai jonkun kaverin kameraa lainaan. Oot vaan ollu laiska?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no ihan tälleen vastalauseena et näytä sinäkään pahemmin arvostavan muita ihmisiä kun tulet tuolla lailla neuvomaan ja "haukkumaan" ylimieliseksi pelkän blogitekstin perusteella :D. mä arvostan kyllä ihmisiä ja myös mun lukijoita, mutta just sunlaisten ihmisten takia mulla on bloggausinto hyvin lähellä nollaa. Aivan sama mitä mä teen ni se on aina väärin, eikö näin :D? Ja minä ja ella käytetään samaa kameraa eikä kavereilla kameroita pahemmin ole. Ja kuten sanoin tämä on mun blogi ei mun kavereiden pitäis joutua lainaamaan kameroitaan mulle :D. En ole laiska mulla vaan sattuu olemaan helvetisti tekemistä: lukio vaatii läksyjen tekoa, treenit 4-5 kertaa viikossa ja poikaystävä perhe ja kaveritkin vaatii aikansa :D ni jos mä en joka helvetin päivä jaksa postata tänne kun kaiken lisäks kamerasta en saa koneelle kuvia koska usb-johto on paskana, ni onko se väärin :D?

      Ja kai tiesit että MYÖS SINÄ ajattelit juuri OMAA NAPAASI kun valitit siitä miten minä en tänne blogiin postaile, jotta SINÄ PÄÄSET SITÄ LUKEMAAN :D

      Mutta samoin hyvät jatkot vaan sulleki :)!

      JA JUMALAUTA JOS JOKU ALKAA INISEEN MUN "HYÖKKÄÄVÄSTÄ" VASTAUSTAVASTA NI VITTU TÄMÄ ON SIITÄ KAUKANA :D TE ETTE OLE NÄHNEET MUA HYÖKKÄÄVÄSTI VASTAAVANA VIELÄ KERTAAKAAN, JOTEN.. JA KUINKA MONI TEISTÄ OLISI VASTANNUT TÄHÄN ETTÄ "KIITOS TUO KAIKKI PITÄÄ PAIKKANSA!" :D

      Poista
    2. :D tulikohan nyt tarpeeks hymiöitä? :D :D

      Poista
    3. no niitä toivon mukaan on enemmän ku tarpeeks ettei kukaan luule että rageen ;)

      Poista
  3. oot musta kaunis :-*

    VastaaPoista
  4. nii koskas se videoki tulee täs on jo tovi odotettu..? ei siin kauaa mee ku jättää sen vaiks lataa koulun ajaks tai sen ajaks ku oot treeneis

    VastaaPoista
  5. älkääs nyt noin vihamielisiä olko (; ei se video varmaan tuu ikinä jos kaikki vaan haukkuu täällä oonaa yms.. toivottavasti postailet pian!! (:

    VastaaPoista